EIF-IIF -YHTEISJOUKKUETOIMINTA KAUDELLA 2025
IIF Fotboll rfPublicerad: 27.08.2024 14:52

EIF-IIF -YHTEISJOUKKUETOIMINTA KAUDELLA 2025

P2013 YJ INFO Säsongen 2025 / Kausi 2025

INFO – YJ toiminta kaudella 2025 uusille pelaajille.

YJ-verksamhet börjar för 2013 födda i januari 2025. Välkommen till YJ-verksamhet!

YJ = "yhteisjoukkue"

YJ-verksamhet har varit en regionalt viktig del av samarbetet mellan klubbarna under lång tid. Säsongen 2025 kommer EIF, IIF och FC HIK att vara med i YJ-verksamhet. Målet med YJ-lagverksamheten är att säkerställa att klubbarna i regionen ska kunna organisera en tävlingsinriktad spelarstig för målinriktade spelare. YJ-laget spelar på högsta möjliga serienivå och är ett tävlingsinriktad lag. I år har YJ-lagverksamhet startat för spelare födda 2012. Nästa år 2013 födda startar YJ-lagverksamheten. Spelarna i laget väljs ut av klubbarnas huvudtränare för respektive åldersgrupp.

Vad händer till näst:

september – oktober 2024: Föreningarnas ansvariga för respektive åldersgrupp träffas

oktober – november 2024: Lagledningen offentliggörs

oktober - november 2024: Val av spelare till lagen och spelaranmälningar

januari 2025: Träningarna börjarrågor besvaras av EIF:s verksamhetsledare Jukka Karjalainen (jukka.karjalainen@ekenasif.fi).

---

YJ-toiminta alkaa 2013-syntyneille tammikuussa 2025. Tervetuloa mukaan YJ-toimintaan!

YJ = "Yhteisjoukkue"

YJ-toiminta on ollut alueellisesti tärkeä osa seurojen välistä yhteistyötä jo pidemmän aikaa. Kaudella 2024 YJ-toiminnassa ovat mukana EIF, IIF ja FC HIK. YJ-joukkuetoiminnan tavoitteena on varmistaa, että alueen seurat pystyvät järjestämään kilpailullisen pelaajapolun tavoitteellisille pelaajille. YJ-joukkue pelaa mahdollisimman korkealla sarjatasolla ja se on kilpajoukkue. Tänä vuonna YJ-joukkuetoiminta on käynnistynyt 2012-syntyneille pelaajille. Ensi vuonna 2013 syntyneet aloittavat YJ-joukkuetoiminnan. Seurojen ikäluokkien vastuuvalmentajat valitsevat pelaajat joukkueeseen.

Mitä tapahtuu seuraavaksi:

syyskuu – lokakuu 2024, Seurojen ikäluokkien toimihenkilöt kokoontuvat

lokakuu – marraskuu 2024, joukkueenjohdon julkistaminen

lokakuu - marraskuu 2024, pelaajien valitseminen ja ilmoittautuminen

tammikuu 2025, harjoitukset alkavat

IIF Fotboll rf - Ingå

IIF Jalkapallo ry - Inkoo

Fotboll för alla - Jalkapalloa kaikille!